Saturday, February 19, 2011

Susahnya nak ubah orang jadi baik

nak tukar orang jadi lain punyer pasal


susahnya kalau ada kawan yang ibadah wajib pun susah nak buat,
kadang2 bila kita tegur dia buat, pastu x buat balik, pastu kalau kite tegur jngan buat jahat
dia x buat tapi lamer2 buat balik, haha

last skali orang yg nk perbetulkan dia ni dah nak jadi putus asa dah
pastu skrang baru boleh fikir macam mana susahnya orang dakwah nk perbetulkan orang atau nak ajak orang masuk Islam...hmm...

2 comments:

~mieyra~ said...

xsnang,kdg2 berat mir. tp tu lah,jgn mdh ptus asa. insyaAllah lama2 dia ikut gop.cth mlalui teladan. hati org bkn mcm hati kte,jln fikir kte bkn sma dgn jln fkir diorg.tp xpe,xdpt smua xpe tp jgn tngal smua.=)

Sham_DB said...

ha3...amir nk oyak ke sapa ea??biasa la mir bkn sng nk ajak org buat baek...
ajak buat jahat snang lar...
tepuk dada tanya iman..sekian

There was an error in this gadget

Popular Posts

Pageviews